Sunday, January 17, 2010

i love my new blog page

Em.. boleh tahan gak...
masa yg diperlukan nk ubah blog page ni...
x lama sgt...
sukanya kt...
rasenya, lama lg nk ubah page ni kpd yg lain..

lagu "Ingatlah diriku"
ku tujukan pada semua kawan2ku,
ex-kptm, ex-sentasa, dan juga rakan2 di segamat juga...
dah tentu, x lupa pada sahabat2ku...
kejutan untuk mereka!!!

p/s: hihihi... sempat lagi kt ubah page ni...
assignmt tetap jln....


% assignmentku

Senangnya hati ini...
Assignment byk...
tp, % yg dah siap...
erm... 20% dah siap...
still got 80%..
by mid nite mesti siap semua...
Insyaallah....
:3

Tuesday, January 12, 2010

Terima kasih wahai saudara budiman...

Sejak pagi tadi, cuaca mmg panas...
nk wat mcm na...
teruskan aje la ke kampus...
Oleh kerana pagi tadi, kelas kat blok I,
jadi, park la kat situ...
nak dijadikan cerita, kelas kedua nun kat Blok DSP..
malas nk jalan, konon nk park kat blok sana..
tapiiiiii....
kereta x leh nk kuar,
jalan sgt sempit... x leh nk reverse...
so, biarkan la...
nk x nk, ktorg jln kaki la juga....
Cuaca panas + berjalan kaki = penat
but its ok, exercises la katakan...
kelas kami sampai kul 4.. dari blok SL (berhampiran ng DSP)
kami berjalan kaki kembali ke blok I, ke kereta blk...
Dah sampai tu, ingat leh blk dah..
tp, mase nk keluarkan kete, salah pusing punya psl,
keteku tersepit antara dua kete
dan keteku berada betul2 berada di jalan keluar msk....
MMG rase cuak...
nk ke depan x leh, nk ke blkg pun x leh....
Ttiba, datanglah sorg hamba Allah S.W.T menolong daku...
Terima kasih la kat saudara ni, tlg keluarkan keteku...
Syukur alhamdulillah... Terima kasih wahai saudara budiman...

Sunday, January 10, 2010

Sunyi... hanya sementara...

Begitu sunyi rumah sewaku ini...
yg still remain hanya kami bertiga sekarang...
tapi tak mengapa...
kerana mereka akan pulang pada hari ini dan esok pagi....

awal2 sem, mmg byk masa...
esok, bermula la busy...

entah bila plan nk bercuti menjadi.....???

Sunday, January 3, 2010

Berakhir sudah penantian novel kegemaran ku..

Kedua-dua novel yg ku ikuti sudah sampai ke penghujungnya...
Finding Mr. Glasses dan Cerita tentang cinta...
nice job alya...
i really like ur novels...

Tahun baru... kelas akan bermula...

Selamat tahun baru, walaupun sudah berlalu 3 hari...
esok, kelas akan bermula....
kepada semua kwnku...
Good luck on ur studies...